Latifundiarul Băsălău, asistatul social numărul unu

Băsălău: 1. ”Dacă Guvernul mai trimite televiziunile acolo unde mă mut, voi considera că îmi încalcă intimitatea și nu mă voi mai muta! (…) Dacă va trimite iar televiziunile să filmeze casa în care voi locui ca civil, nu mă mai mut.”

2 ”Fostul presedinte Traian Basescu a solicitat Serviciului de Telecomunicatii Speciale servicii de telefonie, afirmand ca in resedinta temporara pe care acesta o are la Scrovistea nu beneficiaza de sisteme de telefonie speciala”

Măi Băsean Trăescu, tu tot cu banii mei vrei să trăiești? Păi locuința pe care ți-o dă statul, nu-i a ta, mă, e în proprietate publică și eu am dreptul și vreau să știu, pe se  cheltuiesc banii mei pentru confortul tău! Și vrei să vorbești la telefon gratis? Să suni pe cine? Să fie specialiștii STS angajații tăi personali să te apere de atacuri cibernetice sau de apeluri cu număr privat? Tot eu să-i plătesc, mă?

Despre Ciprian Bojan

Profesor la ţară
Acest articol a fost publicat în Uncategorized. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

