Curajul Udrei e mai mic decât la furnică

Așa cum mă și așteptam, după patru zile accesul la comentarii și aprecieri pe pagina de Facebook a Elenei Udrea mi-a fost restricționat, iar comentariile au fost șterse… După ce am comentat cu link-ul referitor la cele 10 întrebări, la postarea de după arest, am mai comentat la nemulțumirea sa în legătură cu numirea lui Helvig ca director al SRI, exprimându-mi nedumerirea cum de n-a reformat instituțiile statului, astfel încât să nu se mai poată face numiri politice. Eh, am păcătuit grav și iaca nu mai poci ca să comentez nimica…

Știu, e pagina sa personală, e dreptul său și a echipei sale să selecteze ”clienții” paginii, dar critica mea la adresa ei nu poate avea nici o consecință asupra vieții și carierei sale. Că sunt prea mic în comparație cu ceea ce a reprezentat la un moment dat Udrea, o știu, de asemenea. Dar, poate a uitat că am exact aceleași drepturi cu ea și că votul meu e egal cu al său, de exemplu.

Cred că vom aștepta mult și bine ca un politician român să accepte faptul că orice critică la adresa lor, nu poate decât să îi ajute! Cei care îi critică, le sunt cei mai buni consilieri personali, fără bani! Laudele le-au făcut mai mult bine? Ar trebui să privească doar cu realism la cea ce li se întâmplă, dar nu au curaj să accepte realitatea!

Somn ușor, Elena Udrea!

Despre Ciprian Bojan

Profesor la ţară
Acest articol a fost publicat în Personal, politic și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

