Pe scurt despre subcultură

Astăzi am ”gustat” o mostră de subultură, nici nu cred că are relevanță cărui ”curent” al fenomenului îi aparține, important este, după părerea mea, impactul asupra ”consumatorului”… Dacă veți bănui că sunt îngrozit de efecte, ei bine vă înșelați: nu sunt nici măcar contrariat!

Mi-am permis să emit însă o ipoteză: subcultura nu e altceva decât un strigăt de disperare al categoriilor marginalizate. Cum altfel să iasă ”la suprafață” decât epatând, șocând, rupând baierele unei societăți închistate în anumite limite ale celor permise și nepermise…

Subcultura e, în același timp, o formă de acceptare a condiției celor care se consideră marginalizați, dar care dau de înțeles celor ”intergrați” că ei există și că dacă nu sunt înțeleși de o majoritate, ei pot trăi bine, în felul lor, în lumea lor. Un modus vivendi asumat, un protest și un mesaj!
Sau e mai mult? 😳

Despre Ciprian Bojan

Profesor la ţară
Acest articol a fost publicat în cultural, Social. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Pe scurt despre subcultură

  1. Doru zice:

    Poate nu dar simt că e foarte aproape definirea! Respectul meu!

Lasă un răspuns

