”Scandalul” Badea vs. Striblea

Deci ”doamnelor și domnilor a înnebunit lupul” (A. Năstase).
Despre conținutul scandalului n-am chef să scriu eventual în link-urile de mai jos voi exemplifica tot ceea ce s-a dezbătut pe tema asta…
Am de făcut doar câteva considerații:
1. Dacă Striblea nu făcea atac cerebral, îl durea în trei litere de Spitalul Bagdasar Arseni…
2. Dacă ai o fantezie cum că un om în vârstă (Dan Voiculescu, în speță) ar trebui să stea în frig să colecteze bani pentru spital, se cheamă că ai toți boii acasă? Da’ de ce nu stă mă-ta sau tac-tu în frig? N-ar fi fost mai ușor să propui o strângere de fonduri pentru asta?
3. Reacția virulentă a lui M. Badea, cauzată de interpretările ”colegilor” de la rtv cu privire la ceea ce a spus pe post miercuri seara a fost exagerată, poate chiar deplasată și lipsită de bun simț… Da’ când un post TV, care se pretinde ”de știri”, fabrică știri precum cea în cazul cererilor presupusului fiu al lui S. Nicolaescu sau în cazul așa-zisei anchete de la Ministerul Muncii, unde o implică și pe Mariana Câmpeanu, că altfel nu sună a știre bombă, ce să mai zici?
Nu mai zic nimic de preluările din presă la adresa lui Badea… Bine, că el a devenit propria-i victimă o știu, probabil că și el își dă seama… Cred că uneori îi lipsește autocenzura… Dar nici eu n-am perceput vreo răutate în vorbele sale, până când reteviștii n-au reacționat pe dos…

Iaca și link-urile:
Badea despre Striblea pe 6 februarie (cam de pe la minutul 110): http://www.antena3.ro/inregistrari/sinteza-zilei-cu-mihai-gadea-45-06-02-2013.html
Badea explicând ce-a vrut să spună în 7 februarie: http://www.antena3.ro/inregistrari/in-gura-presei-cu-mircea-badea-36.html
Afirmațiile lui Striblea: http://www.rtv.net/mircea-badea-i-a-urat-lui-catalin-striblea-un-al-doilea-atac-cerebral-romania-tv-a-facut-plangere_65438.html
Reacția RTV pe 7 februarie: http://www.rtv.net/mircea-badea-i-a-urat-lui-catalin-striblea-un-al-doilea-atac-cerebral-romania-tv-a-facut-plangere_65438.html
http://www.antena3.ro/inregistrari/in-gura-presei-cu-mircea-badea-36.html

Despre Ciprian Bojan

Profesor la ţară
Acest articol a fost publicat în cultural, Personal și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la ”Scandalul” Badea vs. Striblea

  1. elly weiss zice:

    Eu nu stiu de la ce s-au luat Striblea si Badea. Doar am vazut fugitiv reactiile lui Badea care si mie mi s-au parut cam exagerate. Exagerate mult.
    Si cand ma gandesc ca Striblea parea un personaj bonom…

    • Ciprian Bojan zice:

      Părea, dar să te iei de cineva, doar pentru că ai dat de ”problemele sistemului sanitar” așa, brutal și să ai o fantezie cu un om care stă în frig să adune bani pentru spitalul unde ești internat și nu te ”simțești” bine e o grosolănie… și cred că nici nu-i cu toți boii acasă…
      Badea trebuie să se autocenzureze, fiindcă orice va spune va fi interpretat pe dos! A exagerat mult…

      • elly weiss zice:

        Pai asta ziceam si eu. Inteleg ca nici Striblea nu e atat de cumsecade pe cat pare dar ca si reactia lui Badea e a unuia cu mintea pe campii… 😉

      • Ciprian Bojan zice:

        Măcar Mircea o afirmă, cu voce tare! 😆

  2. anitei zice:

    Accidental , cum se intampla , uneori, si cu lucrurile bune, am descoperit blogul dv,interesat de comentariul despre reactia unui, sa zic, jurnalist de la A3. Postasem si eu ceva in chestiune si eram curios sa aflu si alte pareri dacat cele instrumentate prin sarcina de productie. Mi-au placut cele citite, desi am, in multe privinte, o pozitie ” de-a hoarţa”. Ce sa fac , daca Dumnezeu m-a facut mai Cănuţă, om sucit?! Cred că voi mai poposi pe tarâmul ăstui blog la momente de osteneală. anitzei-blog,

Lasă un răspuns

