Ce conține fițuica lu’ Băs (acum și cu update)!

Băs a dat unor lideri de la ”Ieoropa” un docoment. Iată ce zâce:

  1. Dacă nu mă țâneți în brațe și mă demisionează ăștia, io mă sinucidez și mă aveți pă conștiință
  2. Dacă mă lăsați să mai băsesc oleacă, o las pă Nuți să facă poze în fundu’ gol și vi le dau pă mail numa’ și numa’ vouă
  3. Iată și inboxu’ lu’ uselei, udemerei, peremei, pepededei, că ai mei e mielușei
  4. Să mor io, că nu mai pot cât vă iubesc
  5. Îs băiatu’ cel mai bun!

Sursa: *** Din învățăciunile preș’dintelui Băs către cei care-l iubește, Editura ”Băs băsism”, București, 2004-2012, 4 pagini
😛

Update: Fițuica lu’ băs! :O
Deci fără docomente, vieața n-are rost??? Aaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa! Așa mă doare când miros prostia! 😛
Ca să ceva NORMAL. trebe docoment?????????????? Pffffffffffff….
(scris cu GREȘELI DE EXPRIMARE INTENȚIONATE și cu nervii capului în piuneze…)

Despre Ciprian Bojan

Profesor la ţară
Acest articol a fost publicat în cultural, politic și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Un răspuns la Ce conține fițuica lu’ Băs (acum și cu update)!

  1. ellyweiss zice:

    :))) Ai fost o musca acolo, dupa cate pricep eu 😉

Lasă un răspuns

