EU N-AM ALES!!!

Eu n-am ales nici când și nici cum să mă nasc. Dacă asta a fost o întâmplare fericită pentru cei ce mi-au dat viață, știu cu siguranță că pentru alți semeni nu a fost o bucurie, dar nu asta e discuția…
Cine sunt, de unde vin și unde mă duc? Iată sunt tot atâtea întrebări pe care fiecare om și le adresează și nu primește niciodată un răspuns… Și totuși, despre mine sunt destule persoane care vorbesc, vorbesc și faptele mele și vorbele mele…
Da, e ziua mea de naștere… Nu e nimic special în asta, e o zi obișnuită pe care n-am sărbătorit-o NICIODATĂ și nici azi nu voi face vreo excepție… Nu-mi merit viața cu nici un chip și sub nici o formă, totul mi se întâmplă în virtutea inerției și atât!
Să nu mă judecați că sunt negativist sau ceva, fiindcă eu am propriile valori și standarde de viață, n-am spus că-s cele mai bune, dar sunt ale mele și nu abdic de la acestea cu nici un chip, decât dacă devine o nevoie intrinsecă. Eram și eu optimist și vedeam mereu ziua de mâine mai bună… Priviți în jur și vedeți singuri că NU E AȘA!!!

Despre Ciprian Bojan

Profesor la ţară
Acest articol a fost publicat în Personal și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.