Cu cine votez eu de fapt la Referendum?

Cred că nu mai e un secret să spun că voi vota DA, pentru demiterea lu’ Băselică-pipilică. Dar asta nu înseamnă că votez cu U.S.L., nici cu vreunul din partidele care compun această alianță politică ci votez cu familia mea (părinți, soră, cumnat, bunică etc.) cu colegii mei de la serviciu ș din toată țara, cu vecinii, cu cunoscuții și cu necunoscuții.
Ce vor face alții, nu mă privește, ce vor alege alții, nu mă privește, fiindcă știu că ceea ce aleg valorează cel mai mult, mult mai mult decât o mascaradă creeată în jurul unui personaj odios, care nu s-a dovedit altceva decât defăimătorul și denigratorul propriilor concetățeni, pe banii cărora lătra.
Conștiința, asta mă mână, conștiința de a aduce o reparație morală celor menționați! Domniile Voastre ce faceți?

Despre Ciprian Bojan

Profesor la ţară
Acest articol a fost publicat în politic și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la Cu cine votez eu de fapt la Referendum?

  1. MunteanUK zice:

    Şi eu votez DA – să plece Traian Băsescu din poziţia nemeritată de preşedinte al României!

    Nici eu nu ştiu ce să zic despre ce va fi după el, nu mă grăbesc să îmi dau adeziunea altcuiva, dar minciuna repetată de un milion de ori – ‘Băsescu = progres, democratizare, europenizare, dreptate, corectitudine, UE’, iar ‘ceilalţi (oricare ceilalţi!) = înapoiere, totalitarism, ieşire din Europa, nedreptate, corupţie, Rusia’ – tot minciună rămâne…

    Istoria României nu începe şi nu se încheie cu Băsescu! Trebuie să existe şi altceva după era lui de minciună!

    • Ciprian Bojan zice:

      Da, asta e ideea, Băselică-pipilică s-a dovedit cea mai josnică precupeață-conducător de stat din istoria românilor, căci doar de arătat cu deștu’ spre dușmani (reali dar mai ales închipuiți) a fost bun… În rest HOȚIE! 😐

  2. ellyweiss zice:

    Am votat DA dar uite ca lucrurile stau cum stau…
    Nu stiu daca mai e ceva de facut.

Lasă un răspuns

