Adevărata știre a zilei: Cătălin Croitoru trăiește!!!

Da, oameni buni. Astăzi, deputatul Cătălin Croitoru a ieșit în public după câteva milenii de hibernare să ne explice cât de nasol e să fie nasol… Da, noi nu știam asta fiindcă suntem mult inferiori, poate, Domniei Sale.

Am înțeles, tema privind disfuncționalitățile semnalate cu privire la înscrierea copiilor în clasa pregătitoare în anul școlar următor este chiar una reală și comportă o atitudine fermă a autorităților responsabile. Dar totuși, să vii așa ca și cum n-ai fi fost pe Planetă când Legea a trecut pe lângă Parlament prin asumare, să nu fi semnalat în calitate de vicepreședinte al Comisiei pentru învăţământ, ştiinţă, tineret şi sport din Camera Deputaților, să vii acum să-l critici pe fostul dezastru de Ministru al Educației, după ce l-ai înghițit în funcție peste doi ani mi se par niște manevre destul de stângace de a ne demonstra ceea ce știam deja: Guvernul și membri săi sunt jalnici!

Mai ”drăguț” este că Domnul Deputat a încercat într-o emisiune televizată să se erijeze în marele moralist care știe ce și mai ales de ce nu merge în sistemul de Educație. Și, până acum cine l-a oprit să ia atitudine? Veți spune că am ceva cu Domnia Sa. Da, am! A fost ales în această funcție de demnitate publică pe fondul unui orizont de așteptare față de Domnia Sa și eu consider că a înșelat într-o măsură foarte mare așteptările celor ce l-au votat.

Despre Ciprian Bojan

Profesor la ţară
Acest articol a fost publicat în Personal, politic, Social și etichetat , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

20 de răspunsuri la Adevărata știre a zilei: Cătălin Croitoru trăiește!!!

  1. suntem mult inferiori…
    Evident ca ai spus -mult inferiori- cu parfum de pamlfet, ca deh, tu stiai ca -inferior- nu accepta grade de comparatie.

  2. elly weiss zice:

    Ce faci, Cip, vorbesti cu al tau alter ego? 🙂
    Nu stiu ce naiba a spus Croitorasu’ cel viteaz…dupa luni de hibernare…da’ sigur a mai servit alegatorilor o mica doza de ipocrizie… 😉 de care eu nu sunt interesata :))

    • Ciprian Bojan zice:

      Drept să-ți spui cu acest individ, Croitoru, pe care îl consider un accident nefericit al scenei publice românești voi purta un război, nu din ură față de el ci din respect față de ceea ce nu va fi în stare niciodată să ajungă! 😐

      • He, he! Nu merită să îţi faci sânge rău degeaba, că faci tensiune.
        Mereu vor fi incompetenţi la Educaţie. Indiferent de Guvern, indiferent de vreme.

      • Gogu zice:

        Noroc ca ai fost tu in stare sa ajungi tu ceva Bojane. Prea multe frustrari nerezolvate pot duce la ceea ce esti !

      • Ciprian Bojan zice:

        Ce multă minte ai bă, mă mir cum de nu-ți iese pă c***r. Da’ m-am scremut io să (mă) ajung? PA!

  3. Eu sunt supra-egoul, el e sinele. Asteptam egoul.

    • Ciprian Bojan zice:

      Bine că suntem doi, pentru că unul din noi trebuie să fie mai deștept, mai frumos, mai ”superior” decât celălalt… Glumeam, desigur… 😉 Și să știi că mai am două exemple de tizi perfecți cu noi… 😉 Deci am totuși șanse la locu’ doi! 😛 Fiindcă locu’ I e ocupat de unu’ dintre noi! Mă tot întreb, de cine oare! 😆

      • Ti-am zis ca mai era unul pe la Iasi sau Suceava, care a fost impuscat in timp ce fura nu-stiu-ce bancomat? Asta era prin 97-98.

      • Ciprian Bojan zice:

        Măi nici ăștialalți doi nu știu ce hram poartă, da’ știu că-s rudenii cu mine, că pe la mine prin sat suntem mulți Bojeni! 🙂

      • Ai mei sunt de bastina de prin Someseni – Apahida, dar erau singurii Bojeni de pe acolo.
        Cine stie de pe unde or fi venit? Cica e o localitate Bojan (cand cu J cand cu I) in Noua Suliță, Bucovina de Nord. Si mai e un sat Boian (tot cand cu J cand cu I) prin SIbiu.
        Apropo, se pare ca numele este caracteristic celtilor boi, iar J-ul era de fapt I. Vorba lui Plautus „At nunc Siculus non est, Boius est, Boiam terit”.

      • Ciprian Bojan zice:

        În Bihor la limita cu Sătmarul și Sălajul mai e un Boian, iar în Serbia și Croația numele este frecvent, fiind nume de botez, ba chiar există și Hidronime Bojan, Bojana care se pronunță cu i. Derivatele numelui sunt multe ”Boian”, ”Bejan”, ”Boje”, ”Bojescu” poate ”Bejenariu”, poate fi și un derivat al cuvântului ”bejenie” care înseamnă pribegie… Deci ipoteze sunt destule… 🙂

  4. Nu vrei sa iti fac un subdomeniu pe bojan.ro?
    Iti ofer hosting moca pe viaţă şi nu ma bag în „politica ta editoriala”.

    • Ciprian Bojan zice:

      țMă, dacă mă rogi domnia ta așe de fain… io ce-oi zâce amu’? Te bag și io la blogroll și ne-am rezolvat unu’ pă altu’… 😉 Cât despre politica mea editorială, n-aveai nici o șansă s-o schimbi! 😀

      • Pot sa iti dau subdomeniul cmp.bojan.ro.
        Daca vrei, da-mi de stire ca iti urc un Wp pe el si iti pun si un template mai avansat.
        Pana una-alta, te adaug la blogroll.

      • Ciprian Bojan zice:

        Ba știi, până la urmă ajunge atât… Poate mai încolo mă apucă și pe mine ”independența” și-mi trag și io un domeniu de-ăsta… Oricum mulțam de intenție, nu-i de ici de colo, dar deocamdată asta e de ajuns! 🙂

  5. elly weiss zice:

    fain dialog ! :))
    am uitat si de incapabilul ala de Croitoru 😉

  6. hei! zice:

    dle croitoru, de ce sustineti incompetenta, in persoana notarului didea, la universitatea din pitesti? asa ati primit ordine de la mircea andrei si barbuceanu? si plagiatul „stins” la ministrul baba?

  7. Soimu zice:

    Domnule Croitoru ce parere aveti despre absolventii cu licenta 2011?Nu vi se pare o mare discriminare ?

Lasă un răspuns

