Băsescu: Dacă voi nu mă vreți io vă vreau! Criza, modernizarea statului, am ieșit (din nou) din recesiune, toate partidele e de vină, știm ce avem de făcut, eu sunt anticoruptul numărul 1, nu fac dosare, nu conduc PDL nici Guvernul, nu mă bag la Curtea Constituțională, zona euro, societatea civilă poate fi bună sau rea, stabilitate, continuarea reformelor, sunt cel mai bun!

Cam ăsta a fost mesajul:

Nu doar românii din stradă suferă.
Soluții: vom face totul: Revizuirea Constituției, Nouă Lege Electorală, lupta cu corupția și evaziunea fiscală, noi locuri de muncă, agricultură, turism, economie, oameni politici credibili, Legea Sănătății, eficientizarea regiilor autonome, depolitizarea acestora, investiții, locuri de muncă, solidaritate, politica externă spre non-euro, stabilitatea reformelor!

Ceva nou?

Despre Ciprian Bojan

Profesor la ţară
Acest articol a fost publicat în politic, Social și etichetat . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Băsescu: Dacă voi nu mă vreți io vă vreau! Criza, modernizarea statului, am ieșit (din nou) din recesiune, toate partidele e de vină, știm ce avem de făcut, eu sunt anticoruptul numărul 1, nu fac dosare, nu conduc PDL nici Guvernul, nu mă bag la Curtea Constituțională, zona euro, societatea civilă poate fi bună sau rea, stabilitate, continuarea reformelor, sunt cel mai bun!

  1. elly weiss zice:

    nimic nou….da’ ma asteptam sa ne si injure…
    ori poate a facut-o, asa, printre dinti ?!?? 🙂

Lasă un răspuns

