Atenție! Dacă citești acest articol ”riști” să devii al 10.000-lea vizitator! :) Mulțumesc

Da, cu asta mă pot mândri după 2 ani 10 luni și 14 zile în blogosferă! Mulțumesc tuturor celor care au trecut pe acest colț virtual al unei persoane care vrea să spună ceva! Cel puțin 10.000 de gânduri care mi-au fost adresate, atâtea par să fi fost… Mulțumesc și pentru cele bune și pentru cele rele! Nici eu nu sunt altceva decât om și nu știu dacă a meritat să pierdeți vremea citind rândurile scrise aici… VĂ MULȚUMESC DIN SUFLET! 🙂

Și ca să vă mai spun o coincidență, acesta e articolul cu numărul 200! Deci ar trebui să-mi mulțumesc! 😆

Despre Ciprian Bojan

Profesor la ţară
Acest articol a fost publicat în Personal. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

15 răspunsuri la Atenție! Dacă citești acest articol ”riști” să devii al 10.000-lea vizitator! :) Mulțumesc

  1. Moi zice:

    Felicitari si la din ce in ce mai multi cititori fideli !

  2. Pingback: Cuvinte | Pseudolirice

  3. Camelia zice:

    Te apropii cătinel-cătinel de cel de-al treilea an în această minunată lume virtuală în care ne-ai dat din tine, din relieful cuvintelor tale înalt or’ coborât, în care le-ai dat relevanţă tuturor semnelor şi nimic nu a fost făr’ de însemnătate, în care ai dus o luptă cu gândurile, cu unele, şi ai făcut-o cu un sentimentalism romantic şi înduioşat, precum, câteodată, acel absolut, dar extrăgând radical din el, prin altele pribegind până la istovire, dar pe toate, părând a le da pe faţă; te-ai lăsat vorbit de ele.
    Îmi doresc să fiu cândva cel de-al 100.000-lea suflet ce îţi stă lângă cuvinte din depărtare, cuvinte care să îţi fie rostire după cum te voieşti şi cărora să le dai drumul fără îndoială.
    Ce nu vreau să uit să îţi spun…ai vocaţia dragostei; aşa cred. Şi să nu uiţi că totul continuă ca şi cum ar fi de la început.

    • Ciprian Bojan zice:

      Indiferent câte suflete vor fi, eu îmi doresc pentru cei ce mă citesc să fie barem un pic mai buni sau mai bogați cu un gând, așa cum ți-ar place ție să spui! Da, am senzația uneori că încep în fiecare zi o muncă de Sisif și totuși, ceva aș vrea să las după mine, și cred că las…

  4. Camelia zice:

    Să îţi fie cândva o „ea”, literă neîncepută acum, împodobită cu volute, literă sacră pe o pagină netrăită încă.

    Cu tot dragul, Ciprian.

  5. dagatha zice:

    ia uite ce am ratat! mă înscriu la următoarea tură de 10 000 🙂
    La mai multe! Să ne bucuri mereu cu vorbe înțelepte aici sau cu vorbe din suflet pe pagina cealaltă. Sau se poate și invers? Da, cred că sunt valabile ambele adjective în ambele locuri.
    Aici am cunoscut oameni și am atins suflete, sperând că mă voi molipsi de curățenia lor. Încă mai încerc, de aceea, revin mereu cu drag 🙂

  6. Lumy zice:

    La cat mai multi vizitatori!!!

  7. Camelia zice:

    Aş avea aceeaşi dorinţă pentru tine; paşilor mersului altor scormonitori prin gânduri să le pot citi în urma călcătură în real lăsată pe aici; nu opaci, nu rătăcitori, nu venind doar ca să se preumble prin vorbe. Prea puţini, din păcate. Pe acei ce sunt ţi-i doresc statornici.

  8. Camelia zice:

    PS
    …”pentru că nu poţi ceva cunoaşte fără de dragoste şi făr’ de dăruire, nu poţi înţelege fără iubire”…
    La asta mă refeream când spuneam că ai vocaţia dragosteI.
    Încrede-te în Ideal!

Lasă un răspuns

