Congresul PDL. Nici nu ştiţi ce n-aţi pierdut!

V-aţi uitat astăzi la TV? Nu? Nici io… Iar când m-am uitat, iată că am aflat ceea ce ştiam de vreo trei luni… deci n-am pierdut NIMIC! 😛

Astăzi în PDL au avut loc alegeri interne, pentru funcţia de preşedinte. Scorul a fost: 855 Boc 498- Blaga şi 55- Paleologu.

Păi nici nu putea fi altfel! Din două motive:
1. Pentru că în pixu’ Bocului se găsesc resursele ţării, oferite cu largheţe baronilor şi baronaşilor portocalii, pentru a fi reales în foncţie.
2. Nea Băse a fost pe-acolo ca sperietoare, dând membrilor şi delegaţilor că vrea partidul pentru el!

Au mai contat dezbaterile, programele, situaţia din partid? Greu de răspuns la asta, nu-i aşa? Mai contează ce se va alege de acest partid? Şi-au ales singuri calea asta, nu i-a obligat nimeni să refuze să se reformeze… N-am spus că dacă Blaga ar fi fost preşedintele PDL ar fi schimbat cu ceva datele problemei. Doar că Blaga a putut să ofere doar promisiuni, iar Boc a oferit ceva concret. 😉

Când vor afla că nu sunt veşnici la putere şi că robinetul va fi închis va fi prea târziu… 😀

Despre Ciprian Bojan

Profesor la ţară
Acest articol a fost publicat în politic, Social. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Congresul PDL. Nici nu ştiţi ce n-aţi pierdut!

  1. paispe net zice:

    Eu zic ca am pierdut. Imi e ca daca n-a luat Blaga PDL-u e posibil sa se duca de tot in cap si sa fie mai usor pentru opozitie de alegeri iar poporul asta cu destui imbecili(multi din ei l-au votat a doua oara pe Basescu) consider ca n-a suferit inca destul sa-i vina mintea la cap.

    • Ciprian Bojan zice:

      Mă rog, nu ştiu cum putem noi influenţa decizia pedeleilor… Ai ceva resurse grase financiare? Că altfel… 😉 😀

  2. Pingback: Congresul PDL. Nici nu stiti ce n-ati pierdut!

Lasă un răspuns

