Manipularea ca armă

În ultimele două zile, evenimentele de pe scena publică autohtonă au scos în evidenţă tipul de management economic şi politic instaurat în România. Perdeaua de fum ca formă de manipulare. Se pare că liderii actualului regim au experimentat cu succes în trecut aceste tehnici, în mod repetat. Şi se pare că în România această tehnică „ţine”, are priză la public…

Justiţia televizată şi declaraţiile Preşedintelui şi a (locţiitorului său în funcţia de- n.a) Primului Ministru, cu privire la acordurile cu FMI, BM şi CE, au aşternut praful peste ceea ce a însemnat tragedia de la Uricani, care la finalizarea anchetei va deveni ştire aruncată printre rânduri scrise cu litere minuscule în ziare sau de final de jurnal de ştiri la televiziuni sau posturi de radio. Evident ancheta nu va scoate în evidenţă drept cauză a tragediei de la Uricani lipsa de finanţare şi neasigurarea de condiţii sigure de muncă…

Ce stat avem dacă se concentrează să ne demonstreze că se doreşte respectarea legii doar când bate vântul, dar mai grav, când interesele politice interne sau externe o dictează?!

Aceste practici sunt cunoscute şi de cei mai naivi concetăţeni, fiind deja împământenite! Îi mai aud şi pe liderii sindicali ai vameşilor şi poliţiştilor de frontieră că „bieţii lor colegi” erau doar executanţi şi alţii sunt de vină… Or fi, nu zic ba, DAR ABSOLUT NIMENI NU I-A OBLIGAT SĂ SE ANGAJEZE ACOLO, NICI SĂ ACCEPTE SĂ FACĂ JOCUL CUIVA!!! Şi, una peste alta, nici unul din ei n-a fost străin de „borcanul cu miere”… Dar, important e că… „s-a făcut dreptate”… Ptiu, puşchea pe limbă! Se va face dreptate când vom vedea nişte capete sus-puse care cad!

Despre Ciprian Bojan

Profesor la ţară
Acest articol a fost publicat în politic, Social și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Manipularea ca armă

  1. vlad zice:

    Buna Seara!
    Eu sunt Vlad, unul dintre membri Radio Whisper – un radio antimanele dedicat bloggerilor şi nu numai.
    Am găsit întâmplător blogul tău, am citit câteva articole şi nu am vrut să ies înainte să te felicit – mi-a plăcut mult ce am găsit aici. Am fost atras de subiectele interesante si de originalitatea articolelor. Felicitari ! Noi promovăm la radio diferite articole ale bloggerilor, iar azi am promovat un articol de-al tău; am specificat sursa articolului şi am deschis şi un subiect pe baza acestuia. Dacă doresti, poţi să ne recomanzi orice articol, iar noi îl vom promova.
    Ne-ar face plăcere să ştim că ai dori să ne susţii în acest proiect de radio şi să accepţi o eventuală colaborare.
    M-am gândit aşadar să vin cu o propunere:
    Pe Radio Whisper se difuzează toate genurile de muzică, exceptând manele şi piese necenzurate. Avem şi câteva emisiuni, ştiri etc. Ne-am propus să realizăm un proiect mare, iar pentru asta avem nevoie de susţinerea şi ajutorul tău şi al celorlalţi colegi bloggeri. Dorim să creăm o echipă cât mai complexă de oameni cu un talent aparte şi m-am gândit că poate ai vrea sa ni te alături şi să colaborăm (binenţeles, pe unul dintre domeniile care îţi place). Dorim de asemenea să îţi acordăm un scurt interviu. Pentru noi sunt importante ideile şi modul de a gândi al bloggerilor şi al ascultatorilor noştri.
    Îti multumesc pentru timpul acordat, iar acum îti propun sa adaugi linkul sau bannerul nostru pe blogul tău şi să ne dai add la id-ul asculta.whisper sau un e-mail, tot la adresa noastră pentru a discuta mai multe.

    http://www.radiowhisper.com
    Multumesc,
    Cu stimă Vlad!

    • Ciprian Bojan zice:

      OK, faptul că mi-aţi promovat un articol, chiar şi fără acordul meu e onorant! Aş fi un ipocrit să neg asta. Cât despre promovarea voastră… întâi îmi voi face o idee şi abia apoi… La fel şi cu colaborarea!

Lasă un răspuns

