Când moartea face rating

Aţi observat ce apetit pentru situaţiile macabre există în rândul nostru? Cu câtă pasiune urmărim la televizor situaţiile în care una sau mai multe persoane mor, fie în condiţii excepţionale, fie că acele persoane sunt personalităţi de excepţie…

Desigur, prezentarea unor astfel de ştiri la televizor este chiar una dintre obligaţiile asumate ale televiziunilor: corecta informare a cetăţenilor, bla, bla, bla… Ce mă deranjază pe mine este plăcerea asta bolnăvicioasă de a scormoni, de a găsi tot soiul de detalii sordide. În plus, reacţiile acestea post-factum la aceste situaţii, care nu pot decât să alimenteze cu tot soiul de fantezii mentalul colectiv, mă fac să cred că încă trăim în Evul Mediu. A propose,  moartea suspectă sau nu, habar n-am, a Mădălinei Manole încă face rating…

Am înţeles: suntem un popor credincios! Dar de la asta, până la tot felul de speculaţii legate de un eveniment sau altul, mi se pare o cale destul de lungă!

Pe de altă parte, m-a enervat foarte mult reacţia unor autorităţi în aczul accidentului din mina Uricani. Nu înţeleg de ce se eschivează mereu de la a-şi asuma o responsabilitate. Pe când vom avea în ţara asta nişte autorităţi care să-şi asume răspunderea? Nici măcar să recunoască faptul că mineritul NU MAI ESTE PRIORITATE NAŢIONALĂ nu au curajul! Tocmai am spus-o eu şi o repet: mineritul NU MAI ESTE PRIORITATE NAŢIONALĂ! Acum ştiţi de ce mai mor oameni în ţara asta?

Despre Ciprian Bojan

Profesor la ţară
Acest articol a fost publicat în cultural, Social și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

3 răspunsuri la Când moartea face rating

  1. joannapingky zice:

    Hi ciprian, your c nd moartea face rating bciprianmps blog post is really one particular of the most beneficial substance that :-bd.
    Dont forget to visit back my blog, glad to meet you… Thanks…,Best!!! 🙂

  2. oanaatena zice:

    Asa este, exista o fascinatie morbida pentru moarte. Eu am scris pe 25 ianuarie un articol pe blogul meu, dar cu referire la zona mondena:
    http://digerate.blogspot.com/2011/01/moderatoarea-mortul-si-pupaza.html

    Nu stiu, cred ca poporul roman a innebunit cu totul…

Lasă un răspuns

