O CARTE PENTRU ŞCOALA TA!

Aproape fiecare dintre noi am absolvit o şcoală şi indiferent de ceea ce am reuşit sau nu să acumulăm acolo, în primul rând am deprins şi exersat tainele scrisului şi cititului. Oare noi în ce măsură am reuşit să întoarcem serviciul oferit şcolii noastre?

Desigur, mulţi dintre Dvs. aţi învăţat în mai multe şcoli, sau şcoala pe care aţi urmat-o nu mai există… Nu ştiu în ce măsură v-aş putea da un sfat, dar dacă simţiţi nevoia de a face un gest de recunoştinţă pentru tot ceea ce înseamnă cuvântul şcoală, cred că nu e mult să facem un gest simplu: HAIDEŢI SĂ DONĂM O CARTE PENTRU ŞCOALA NOASTRĂ! Dacă nu vi se pare prea mult, dacă vi se pare util, dacă aveţi un pic de timp, DONAŢI O CARTE ŞCOLII PE CARE O ÎNDRĂGIŢI CEL MAI MULT, din respect pentru generaţiile viitoare!

Acest lucru îl putem realiza şi fără prea mult tam-tam! Nu cred că e nevoie să ne lăudăm cu ceea ce facem, o putem face discret, individual şi mai ales cu modestie.

Ce cărţi ar trebui să donăm? Pur şi simplu cred că e de-ajuns să donăm cărţile copilăriei noastre, sau ceea ce este adecvat pentru vârsta copiilor!

P.S. Nimeni, dintre cei pe care îi respect şi au bloguri, NU va scăpa neinformat despre această idee, care poate fi foarte uşor transformată în campanie! Şi poate vă uitaţi şi peste acest link

Update: Eu nu vreau celebritate, sau altceva, ci doar transmit fiecăruia dintre cei ce citesc acest articol, să facă orice cred de cuviinţă! Nu pot eu impune nimănui nimic!

Despre Ciprian Bojan

Profesor la ţară
Acest articol a fost publicat în cultural, Personal, Social și etichetat , , , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

14 răspunsuri la O CARTE PENTRU ŞCOALA TA!

  1. Camelia zice:

    Ciprian, să ştii că am donat cărţi bibliotecii şcolii în care am învăţat, şi am făcut-o cu tot dragul. Cărţile sunt pasiunea mea; am pentru ele un cult. Nu ştiu dacă aşa a fost să fie, dar sunt absolvent al unei facultăţi de litere; am terminat filologia.

  2. Moi zice:

    Copii mai citesc carti ??? Ca am inteles ca totul este „pus on line” (era o gluma , un fel de umor negru , bineintels) . Daca ar fi sa propun ceva ar fi : Arghezi , Povesti nemuritoare si Toparceanu . Pentru varsta cea mai frageda . Apoi Minulescu , Nichita Stanescu , Bacovia , Sorescu , pentru cei mai mari .
    „Oare noi în ce măsură am reuşit să întoarcem serviciul oferit şcolii noastre?” : eu cred ca cea mai buna rasplata sunt ceea ce am devenit . Eu una fac parte dintre cei care am luat partea buna si am folosit-o la maximum -pe vremea mea scoala m-a invatat sa stiu unde sa caut si sa sintetizez informatia .

    • Ciprian Bojan zice:

      Rămânem în şcoala unde am învăţat doar nişte nume în documentele şcolare… Poate am cerut prea mult, sau am fost greşit înţeles… Eu nu vreau celebritate ci doar fiecare din cei care citesc acest articol să facă orice cred de cuviinţă! Nu pot eu impune nimănui nimic!

  3. Camelia zice:

    *copiii…formă articulată…Îmi cer iertare, Moi…ţi-am lăsat un gând pe blog…despre acelaşi lucru…
    Copiii da, mai citesc, şi unii o fac mai abitir decât adulţii.

    • Moi zice:

      Iti multumesc , am luat in considerare , imi pare bine sa aud ca mai sunt si copii care citesc carti reale . Este imbucurator ! Eu sunt dispusa sa donez daca este util si utilizat.

      • Ciprian Bojan zice:

        Nu ţi-am întors vorba Daniela, când scriam despre celebritate, ci doar încercam să mă fac înţeles. După cum vezi, n-am dat nimănui vreun termen limită sau ceva… Fiecare poate face ce crede de cuviinţă!

  4. dagatha zice:

    Lăudabil!
    Acum că ai lansat ideea…te track-back și eu imediat
    :-)))

  5. Camelia zice:

    Un gând, cu drag, Ciprian…sau, prin extrapolare, să hrănim cu dragoste pentru carte tânăra generaţie!

  6. Pingback: Oameni și fapte: proiectul „Biblioteca Românească din Canada” « BLOG D'AGATHA

Lasă un răspuns

