Voi învăţa!

Voi învăţa să mă doară mai tare pentru alţii!
Voi învăţa să regret înainte de a face ceva!
Voi învăţa să nu spun NICIODATĂ că mie nu mi se poate întâmpla!
Voi învăţa să preţuiesc mai mult ceea ce îmi oferă Dumnezeu!
Voi învăţa să ascult orice foşnet şi tremur din jurul meu!
Voi învăţa să trăiesc de la fiecare vietate!
Voi învăţa să nu caut adevărul în mine sau în alţii, ci să-l caut doar în Dumnezeu!
Voi învăţa să nu mai pun întrebări fără răspuns, sau întrebări cu răspunsul deja cunoscut!
Voi învăţa să şi tac, iar tăcerea mea va striga mai tare şi mă va face mai cunoscut semenilor mei.
Toate acestea le voi face fiindcă vreau, nu fiindcă aşa se cuvine!

Despre Ciprian Bojan

Profesor la ţară
Acest articol a fost publicat în Personal. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

9 răspunsuri la Voi învăţa!

  1. Lumy zice:

    bravo tie! 🙂 dar cu regretul inainte nu sunt de acord, in primul rand nu-s de acord cu regretele in general…mai gandeste-te..

    • Ciprian Bojan zice:

      În fiecare din noi sălăşluieşte deopotrivă binele şi răul. Asta încerc să spun. Dacă şi pentru o fracţiune de secundă gândim răul cuiva… uneori secundele sunt preţioase… asta vreau să spun.

  2. Lumy zice:

    da..am inteles acum.oricum trebuie sa avem mare grija cu gandurile noastre.

    • Ciprian Bojan zice:

      Într-adevăr, nu trebuie să deznădăjduim, iar tentaţiile, chiar dacă sunt oarecum fireşti, pot fi fatale, fiindcă ne distrag atenţia, nici măcar nu trebuie să le urmăm…

  3. Lumy zice:

    tentatiile oricare ar fi ele nu sunt decat dorinte de un fel sau altul si ca orice dorinta ne subjuga, deci in concluzie ne aduc nefericirea..

  4. rusbianca zice:

    Voi invata toata viata si ma voi dezvata intr-o secunda 😉

  5. Camelia zice:

    Excelent! Si daca vrem se poate.Felicitari!

Lasă un răspuns

