Viaţa după incendiu

Azi dimineaţă în jurul orei 6:00 a izbucnit un incendiu la gospodăria în care locuiesc împreună cu părinţii mei, aflată în Corund judeţul Satu Mare. Este a doua lovitură după ce în vară o viitură a afectat gospodăria noastră şi a mai multor vecini. Aveţi fotografii de la inundaţii aici
Se pare că incendiul a izbucnit din cauza unui scurt-circuit la instalaţia electrică. Focul a afectat destul de grav depozitul de lemne a cărui acoperiş a ars în întregime, depozitul de fân unde a ars o suprafaţă de cca 50mp. de acoperiş, geamul unei camere de locuit de la etajul casei, şi 40mp din acoperişul casei de locuit.
Incendiul a fost izolat în mare măsură cu ajutorul consătenilor mei, un mare merit revenind-ui părintelui-paroh al satului Marius Perşe, care a avut ideea de a utiliza câteva stingătoare care erau în dotarea bisericii din sat. Ulterior incendiul a fost lichidat cu ajutorul pompierilor care au intervenit cu o autospecială pentru stingerea incendiilor.
Tuturor le mulţumesc din suflet, dar mai ales slăvesc pe Dumnezeu pentru faptul că am scăpat cu toţii teferi!
Aveţi aici fotografiile de după dezastru.

Update: De acum înainte voi învăţa să mă doară mai tare de păţania altora, să nu bag capul între umeri şi să spun: „mie nu mi se poate întâmpla”…

Despre Ciprian Bojan

Profesor la ţară
Acest articol a fost publicat în Personal și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

13 răspunsuri la Viaţa după incendiu

  1. Pingback: Pentru astăzi… | Pseudolirice

  2. dagatha zice:

    Slavă Domnului că sunteți ok!

  3. Lumy zice:

    Imi pare extrem de rau pentru ceea ce s-a intamplat.Bine ca s-a terminat relativ bine.A ars si rezerva voastra de lemne?

  4. Lumy zice:

    Asta-i cel mai bine ca ati ramas cu lemnele.

  5. Lumy zice:

    😦 imi pare rau.

  6. cheregi liviu zice:

    Bine ca nu s-a extins focul si la casa de locuit.Sunt solidar cu voi.Dumnezeu sa va ajute;

  7. Ciprian Bojan zice:

    Mulţumesc stimate coleg

  8. Camelia zice:

    E cumplit ceea ce s-a întâmplat; nu am cuvinte. Cum sfâşiat mi-am simţit sufletul atunci când apa le-a făcut pe multe fiinţe din nordul ţării să simtă cumplitele-i stihii. Plângeam de fiecare dată când vedem imagini cu acei deznădăjduiţi pe care îi simţeam ca şi cum li s-ar fi luat o parte din viaţă.
    Am amintiri destul de neplăcute legate de electricitate; într-o vreme aveam o teamă cumplită de a mai atinge vreo instalaţie electrică; mi-a trecut.
    E bine că nu s-a întâmplat nimic mai grav, Ciprian, şi voi sunteţi teferi.
    Îţi trimit un gând alb, chiar dacă mai târziu…

    • Ciprian Bojan zice:

      Gesturile de solidaritate sunt la fel de valoroase oricând. Precum rănile din suflete se vindecă mai greu, aşa sunt şi aceste experienţe de viaţă. Mulţumesc Camelia!

Lasă un răspuns

