Nu urez nimic de Crăciun, nimănui!

M-am cam săturat să urez şi să mi se ureze! Cică aşa o fi obiceiu’! Halal… Şi dacă asta mă seacă la creieri? Până la urmă uităm semnificaţia sărbătorii! NU NOI suntem cei sărbătoriţi la Crăciun! Nu, noi n-am contribuit cu nimic la acea zi care a schimbat din temelii lumea asta! Dintr-o peşteră săracă, dintr-o familie modestă, s-a născut Acela care ne-a învăţat ce este Lumina şi Adevărul şi Viaţa! Aşa că nu-mi rămâne decât să mă închin Lui şi Naşterii Sale minunate din Bethleemul Iudeei.

Precum tot El ne-a învăţat atât de frumos şi de simplu, că există două mari Porunci: „Iubeşte-L pe Dumnezeul tău mai mult ca pe tine însuţi şi pe aproapele tău iubeşte-l ca pe tine însuţi”, vă urez ca toate zilele pe care le veţi avea de-aici înainte să vă fie pline de bucurii şi de împliniri!

Despre Ciprian Bojan

Profesor la ţară
Acest articol a fost publicat în Personal. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

5 răspunsuri la Nu urez nimic de Crăciun, nimănui!

  1. don Bazil zice:

    Să-nţeleg că nici măcar domnului..Bombo nu-i uraţi nimic?Aţi postat primul pe blog ca să nu-i uraţi măcar ..ouă cât mai multe?

    • Ciprian Bojan zice:

      Să-nţeleg că tu chiar exişti? Wow! Da’ de ce n-am io nici o revelaţie pe tema asta? E strict problema mea ce fac cu blogu’ meu şi pe unde îl expun. Cât despre referirea ironică la Năstase… poţi să te speli pe cap cu părerile tale, mă lasă rece! Mie îmi place de Năstase cum scrie şi… atât!

  2. darklorelei zice:

    Si totusi ai facut o urare la final! 😛

  3. Pingback: Până de Crăciun… | Blogu' care va să zică…

Lasă un răspuns

