Îngropăciunea lu’ Marar era cazul să se transforme în funerarii naţionale?

Astăzi a fost îngropat un om, după porecla sa îi zice Marar, şi mare tam-tam a mai putut fi, că abia-abia ce-mi încăpeau mândreţi de spoturi publicitare în timpul toscşoaielor 😛 de mare importanţă pentru ţărişoară!

Mă scuzaţi, sunt un ignorant şi n-am nici o scuză! Personajul de mare încărcătură cultural-economico-socială, Marar, ce a făcut la viaţa lui, ca pe mine să trebuiască să mă informeze toate posturile de televiziune, despre înmormântarea sa? Şi, pe bune, faptul că o ţară întreagă ştie în ce mod s-a manifestat, pentru familia lui, durerea pricinuită de dispariţia sa, încălzeşte pe cineva cu ceva?

Io am o singură dileală, ăăă dilemă, avea voie să fete vaca lu’ vecinu’ în timpul înmormântării televizate sau nu?

Despre Ciprian Bojan

Profesor la ţară
Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

Lasă un răspuns

