Bun găsit tuturor! Eu sunt Google, Profesorul Google

„Iată dragi învăţăcei, că mi-a venit şi mie rândul să vă devin profesor. Pentru că voi mă cunoaşteţi, drept să vă spun, eu unul nu sunt atât de curios cine sunteţi Dvs. Nici n-ar avea sens, oricum sunteţi prea mulţi, şi nu vă pot reţine tuturor numele. Pot în schimb, să vă reţin datele- pe care le daţi oricum de bună voie, şi să vă bag la statistici, ca să pot să ofer şefilor şi angajaţilor companiei care m-au creat satisfacţia unor profituri.

Ştiu, nu am studiile necesare pentru meseria de profesor, dar Domnul Preşedinte al României mi-a oferit posibilitatea de a-i înlocui pe profesorii din acea ţară. N-am o diplomă, dar mie îmi este de ajuns cuvântul unui Preşedinte. Chiar dacă nu am făcut şcoală, au făcut-o alţii în locul meu, la timpul potrivit, şi mă lasă să vă împărtăşesc din munca lor prin intermediul paginilor web, de pe care puteţi citi în voie, orice informaţie doriţi. Şi ce dacă unii dintre ei spun prostii? Nu este treaba mea să-i corectez! Cei ce trebuie să-i corecteze sunt tot utilizatorii care au făcut carte.

Mai am şi anumite avantaje. Spre exemplu, eu aş putea să învăţ simultan câteva milioane de oameni odată, în toate limbile Pământului, pe aceeaşi temă, sau pe mai multe teme odată. Poate un profesor român sau din altă ţară să facă asta? Evident că nu! Şi apoi, eu nu sunt plătit din banii publici ai cetăţenilor români sau ai altor cetăţeni. Eu nici măcar nu am bani, dar îi iau de la toată lumea, şi-i produc pentru şefii şi angajaţii companiei. Pe de altă parte, eu am un aspect atractiv, vesel, colorat, nu port haine „second-hand” precum amărâţii de profesori din România. Fiţi fară grijă, eu nu pun note în catalog, şi mă doare-n cot dacă aţi înţeles sau nu, ceea ce găsiţi pe internet cu ajutorul meu.

 Nu am nici sentimente, nici resentimente. Aşa că mă puteţi înjura în voie, eu nu voi afla asta niciodată. Poate, dacă au chef, şefii companiei vă pot rejecta repede de la avantajele pe care vi le ofer. Nu mă interesează problemele pe care le aveţi! Nu vă sunt nici părinte, nici prieten nici psiholog!  Puteţi să vă tăvăliţi în chinuri, să vă îmbolnăviţi de nervi, chiar să şi muriţi! Am să vă pot oferi doar statistici referitoare la numărul de persoane care suferă de boli psihice, sau referitoare la rata sinuciderilor, sau cele referitoare la numărul de decese din cauze nenaturale. Şi să nu-mi cereţi mie să iau atitudine! Vă repet, nu am sentimente!

Recunosc, sunt unii băieţi deştepţi, mai deştepţi decât mine. Mă atacă şi îmi provoacă viruşi. Măcar nu sunt transmisibili oamenilor!  Asta e, trebuie să trăiască şi specialiştii IT sau cei care produc sau repară calculatoare din ceva! Dar nu fiţi îngrijoraţi, sunt şi sunteţi pe mâini bune!

Vă aştept la lecţii, şi feriţi-vă de viruşi!

Cu respect, Profesorul G 🙂 🙂 gle”

Să nu mă înţelegeţi greşit! Sunt un utilizator Google, chiar îl consider foarte util, dar nu mă pot abţine să văd cum cineva crede că internetul poate înlocui dascălii… Ştiu că sunt destui profi naşpa, dar mai ştiu că majoritatea colegilor mei îşi fac meseria cu pasiune, cu respect şi devotament şi pe bani puţini. Oare asta deranjază? Sau  deranjază faptul că profesorii sunt solidari cu colegii lor, şi s-au săturat de atâta prostie la cel mai înalt nivel?!

Despre Ciprian Bojan

Profesor la ţară
Acest articol a fost publicat în cultural, politic, Social și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Bun găsit tuturor! Eu sunt Google, Profesorul Google

  1. al2lea zice:

    Domnule profesor Google,
    Ati fost cumva si pe la dl. primar Evangelie? Ca el stie ce si cum, am vazut la televizor!
    🙂

Lasă un răspuns

