Triumful nepăsării

MOTTO:
„Orice am face noi pe lumea asta, tot ei câştigă” Mircea Badea.

Ieri, 07.06.2009, „fură” (şi la propriu şi la figurat), nişte alegeri în România. Pentru Parlamentu’ ieuropean.

La scrutin s-au prezentat 27% din cetăţenii cu drept de vot. Adică, puţin mai mult de un sfert. Peste rezultate, sondaje, analize, interpretări sociologice sau de altă natură, absenteismul la vot a dat măsura interesului cetăţenilor pentru clasa politică din România, dar ca un răspuns prompt la aceiaşi atitudine a clasei politice faţă de cetăţeni. Adică, dacă politicienilor nu le pasă de noi, nouă de ce se ne pese?

Şi totuşi, eu am fost la vot, şi n-am văzut vreo listă sau candidat, pe care să nu mă enervez, măcar pe unu’ dintre ei!

Dacă vă veţi întreba vreodată cine a câştigat aceste alegeri, fiţi convinşi că a câştigat NEPĂSAREA!

Mă iertaţi c-am fost la vot?

Despre Ciprian Bojan

Profesor la ţară
Acest articol a fost publicat în politic, Social, Uncategorized și etichetat , , , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

2 răspunsuri la Triumful nepăsării

  1. Trexel zice:

    sa mor io daca ma intereseaza politica lor

Lasă un răspuns

