Ghiduri pentru români (I). Ghid de supravieţuire

Românii se consideră pe ei înşişi un popr rezistent, obişnuit să treacă peste toate neajunsurile. Dacă nu sunteţi convinşi de asta, vă propun să faceţi următorul experiment: încercaţi să urmăriţi la TV, integral, un talk-show sau o emisiune la care sunt invitaţi şi politicienii.
Dacă nu vă simţiţi responsabil pentru siguranţa celor din jur, a lucrurilor de prin casă, sau pentru liniştea vecinilor, vă recomand să vă luaţi următoarele măsuri de protecţie:
1. Îi rugaţi pe cei din jurul Dvs. să părăsească locuinţa pe durata desfăşurării emisiunii TV.
2. Pentru a evita distrugerea lucrurilor din locuinţă, rugaţi în prealabil pe cineva, să vă lege bine de un fotoliu, de mâini şi de picioare.
3. Pentru a asigura liniştea vecinilor, rugaţi pe apropiaţii Dvs. să vă aplice pe gură o bandă adezivă.
Dacă reuşiţi să rezistaţi până la sfârşitul emisiunii fără să spargeţi ceva, fără să înjuraţi sau să urlaţi, fără să bateţi pe cineva, aţi reuşit: SUNTEŢI UN ADEVĂRAT SUPRAVIEŢUITOR!!!

Despre Ciprian Bojan

Profesor la ţară
Acest articol a fost publicat în cultural, Social, Uncategorized și etichetat , , , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

6 răspunsuri la Ghiduri pentru români (I). Ghid de supravieţuire

  1. Satmareanca zice:

    Foarte mişto! De câte ori am vrut să arunc TV-ul pe geam, dar mă gândeam la cât am muncit pentru banii ce i-am dat pe el 😀
    Cred că, totuşi, sunt o supravieţuitoare 🙂

  2. nu crdeti ca daca face cineva asa ceva are citeva probleme psihico-emotionale.ma intreb daca nimereste copilul in loc de televizor.daca esti nervos te duci in padure urlii pina cade frunza jos din copac si vi acasa la nevasta si copil linistit.ca sint unii vai staua lor acolo sus asta este.nu-i vina lor.ei au candidat lumea a ales.e amuzanta povestea dar nu trebuie sa te razbuni pe un lucru sau o fiinta pentru ca esti tu nervos.dai cu totul d’azvirlita ca a pierdut echipa ta o partida.o ducem rau din pricina organizarii.matale esti fan iliescu.ce baiat bun el ne-a adus in halul in care sintem.puteam sa fim o a-II-a Elvetie.dar……………..asta este poate sint eu cretin.poti sa-ti iei un televizor cu plasma sau un calculator performant daca nu faci un efort?poatemi raspundeti la intrebarea asta.cui ii place sa stea cu datoriile in circa.este adevarat ca fara un credit luat nu faci nimic dar trebuie sa-l si dai inapoi.se pune dobinda la dobinda si…………..este adevarat a fost rau dar acum este bine?perspective ciuciu.au ajuns oamenii sa te ameninte ca te omoara ca………sint o gramada cu probleme.cineva imi spunea ca ereau oamenii mult mai linistiti cu ceva vreme in urma.de ce?poate dormeau mai putin nu beau atita cola cafea nes nu mincau ciocolata(produse care excita nervii).

  3. a si de domnul Marean ceva.conteaza spiritul de initiativa nu cum scrie sau vorbeste.poate sa fie killer cu limba romana daca aseaza lucrurile la locul lor……….ce trebuie sa fie presedintele Academiei Romanae sa conduca o firma un judet o tara o lume?mai bine este multe lucruri bune decit sa aiba ocazia sa-l auzi zicind:sint multe lucruri proaste.multi zic ca-i bun conducator.ca stie sa coordoneze activitatile de la primarie.oamenii care sint acolo stiu cel mai bine.

  4. Ciprian Bojan zice:

    @ Liviu Amza. Stimate D-le Amza, sper că am dreptul să fiu sătul de politică şi de politicieni, şi să nu-mi pese de părerea unuia sau altuia în legătură cu asta. V-aţi făcut o impresie greşită, nu sunt fan Iliescu, dar mi se pare că este un om cu câteva clase peste unii dintre politicieni. Dacă nu mă credeţi citiţi un alt articol de pe blogul meu: „Redobândirea calităţii de…om”. Cât despre „domnul Marean” am afirmat în altă parte că e un om inteligent, dar că problema D-lui este că nu s-a şcolit atunci când era timpul. Şi mai spun că eu unul nu cred că este cel mai bun chiar dintre pesedeii din sectorul5, nici cel mai bun primar pe care îl pot avea cetăţenii din acea parte a Bucureştiului.

  5. daurel zice:

    Daca Vanghelie se scolea la timp ar fi ajuns ca Vadim Tudor…pastrand proportiile fizice. Sau ca Miron Cosma, sa urneasca masele. Caracterul nu poate fi schimbat de catre scoala. Poate va referiti la cultura, care iar n-are de-a face cu scoala …din Romania. Sunteti cultivat; ganditi-va cat va cultivat scoala si cat ati investit dvs , pe baza caracterului, care vi l-a dat familia…M-am molipsit de la dvs si am scris prea lung!

    • Ciprian Bojan zice:

      Dacă Vanghelie s-ar fi şcolit la timp, şansele de a intra în politică i s-ar fi diminuat cu vreo 90%. Caracterul nu poate fi schimbat de şcoală/educaţie, dar poate fi modelat. Între caracter şi temperament există o mare diferenţă. Primul se poate modela, în funcţie de temperament, astfel încât un lider rămâne lider, un salahor rămâne salahor, dar ştie şi acceptă că asta-i menirea lui.
      Familia mea nu doresc să intre în nici o discuţie! Şi asta pentru că ceea ce mi s-a spus în familie am încercat să aplic. Iar din şcolile absolvite de mine, nu am ieşit mai „învăţat” ci mai „uman”, pentru că am încercat să învăţ de la fiecare dascăl sau coleg ceea ce înseamnă viaţa.

Lasă un răspuns

