Odă stângace (de 8 Martie)

Nu ştiu sculpta statui, sau să clădesc palate,
Nu fac nici giuvaeruri, sau veşminte de preţ,
Dar poate nu le vreţi, că toate sunt deşarte;
Se pierd, precum prin minte trece-un gând semeţ.

Am să rostesc, în schimb, nişte cuvinte;
Să nu se piardă, Doamne, cât aş vrea!
Să vi se-aşeze-n suflete cuminte,
La fel de lin cum cad fulgii de nea.

Să nu-ntâlniţi în cale decât Fericirea,
Pe care o daţi tuturora, zi de zi,
Şi ne-ncetat ne oferiţi iubirea,
Dac-am putea-o ‘ntoarce, Doamne, bine-ar fi!

Iertaţi-mi mie, nu-s decât o umbră!
Nu-s vrednic eu să am ceva de spus,
Dragelor noastre, într-o seară sumbră,
Odă stângace, iată, le-am compus…

La mulţi ani tuturor Doamnelor şi Domnişoarelor care citesc acest blog!!!

Despre Ciprian Bojan

Profesor la ţară
Acest articol a fost publicat în Uncategorized și etichetat , . Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

4 răspunsuri la Odă stângace (de 8 Martie)

  1. mimu zice:

    Mulţumesc, bade. Era şi timpul.

  2. Pingback: Astăzi, parcă toate cuvintele sunt la genul feminin | Bciprianmp’s Blog

  3. elly weiss zice:

    Multumesc, Cip!
    Stangace – stangace…dar tare ii sta bine Odei tale „stangacia” aceasta 🙂
    Mi-a placut. Mult. Pe bune! 🙂

Lasă un răspuns

