Sunt teroristul numărul 1

Legea 298/2008, a produs destule emoţii în societatea românească. Şi totuşi, mi se pare că legea cu pricina, fie şi la cererea expresă a Comisiei Europene, încalcă grav drepturile Omului.
Orice măsură excepţională, care are drept consecinţă pierderea unor drepturi civile a cetăţenilor U.E. sau ale ţărilor care intră în componenţa acesteia, ar trebui dublată de instituirea Stării de necesitate, motivată de un pericol real şi imediat al unor atacuri teroriste. Încă nu trăim (din fericire) sub această posibilă ameninţare, şi cu toate acestea, suntem obligaţi să ni se pună botniţă, ca nu cumva să supărăm Serviciile…
Ce legătură pot avea eu, cetăţeanul X, cu aceste organizaţii, atâta timp cât, eu nici măcar nu CUNOSC SCOPUL real al acestora? Cum pot eu să critic, de exemplu, doctrina Hammas, când nici măcar o televiziune, ziar sau post de radio nu mă informează cu privire la asta, şi îmi oferă în schimb, cu o generozitate macabră, imagini, ştiri şi cifre şocante, care să mă convingă de răul făcut?… A se înţelege BINE, nu sunt de acord cu acţiunile acestor oameni, dar oare să fie numai EI VINOVAŢI?
Ca o comparaţie la tema asta, să luăm ca exemplu „Războiul rece”. Ni s-a spus de exemplu, că regimul comunist a fost un rău pentru Planetă, că a îndoctrinat milioane de oameni, că a cauzat pierderea unor drepturi şi libertăţi fundamentale, etc. Şi serviciile secrete din fostul „lagăr comunist” au făcut mult rău, dar oare celelalte sevicii secrete cum au acţionat? Nu au folosit aceleaşi metode? „Ba da”, ni se va spune, „dar erau pentru binele democraţiei„…
Dacă eu simplu cetăţean, aş dori să aflu, să mă documentez cu privire la doctrina unor organizaţii teroriste, înseamnă că sunt prietenul lor? N-au decât să creadă acest lucru, Serviciile secrete, dar tre’ să o dovedească. Au avut în mână un terorist, şi „datorită competenţei” lor, a spălat putina…
Da, stimaţi lucrători ai Serviciilor Secrete, de oriunde aţi fi, să ştiţi că EU SUNT TERORISTUL NR.1 PENTRU CĂ: VREAU SĂ FIU LIBER!!!

Despre Ciprian Bojan

Profesor la ţară
Acest articol a fost publicat în politic, Social. Pune un semn de carte cu legătura permanentă.

8 răspunsuri la Sunt teroristul numărul 1

  1. aglaiarosu zice:

    las’ ca nu trebuie sa stii multe, trebuie doar sa ridici mana cand ti se spune !…

    In rest ciocu’ mic, SALARIUL SI MAI MIC, si strange cureaua, ca Licuriciul are nevoie de desperados pe post de ieniceri, care decat sa moara de foame acasa, prefera sa moara in Vietname-far-de-numar-si-far-de-SENS !

  2. bciprianmp zice:

    Îţi mulţumesc, pt. că eşti prima persoană care comentează „înţelepciunile” pe care le scriu pe blog. Problema e că „Licuriciu'” nu înţelege că noi nu suntem nişte oameni fără chip şi fără glas. Voi continua să protestez, chiar şi oficial la aberaţiile pe care orice autoritate le debitează, fără a ţine cont de DREPTURILE ŞI LIBERTĂŢILE FUNDAMENTALE ALE OMULUI, pe care cică ei „le apără”

  3. Daniel zice:

    Lucrurile astea se constata ,se inteleg atat cat este posbil si nimic mai mult ..{„Nu cerceta aceste legi caci esti nebun de le-ntelegi”} Nu vad sensul protestului decat in cazul in care nu mai ai nimic de pierdut si vrei sa te sinucizi intr-o maniera glorioasa si inteleasa de mult prea putini . Hai sa-ti dau un substituent „inofensiv” pentru ceea ce zgarmi acum, gandeste-te la altceva : Omul ,considerandu-se atat de superior oricarei naturi , nu este in stare sa lege o „prietenie” fara interes .. „Daca fiecare ar avea cate un singur „prieten” atunci am fi cu totii frati ,un lant ,o unitate..altfel bine ai venit in jungla suprema.. Daca vei intelege tot mai mult probabil ca nu-ti va mai fi frica de iad si nu te va mai incanta raiul ;si asta nu e bine asa ca rezuma-te la a cauta ceva-uri pe care sa le pierzi .

  4. Ciprian Bojan zice:

    @Daniel
    Nu vreau să mă sinucid, nici măcar în sensul figurat al cuvântului. Pentru simplul fapt că suicidul nu rezolvă NICIODATĂ problemele individului. Poate că atunci când mă revolt pentru o situaţie sau alta, exagerez, o „iau pe arătură”. Problema e că nu pot să tac. Ceea ce caut eu în viaţă, se rezumă, totuşi, destul de puţin la sfaturile primite. Uneori a accepta ceea ce ni se oferă, e vital, altfel nu putem supravieţui (deh ne tre’ păpică, hăinuţe, confort!), dar nu putem accepta ceva care e împotriva noastră, împotriva ordinii fireşti care ar trebui să existe!

  5. Daniel zice:

    http://video.google.com/videoplay?docid=2717678283852040582

    Ceea ce vezi acolo este foarte adevarat (in sensul ca „am habar” de ceva economie ) ,dar solutia lor este una ireala si in mare parte se vrea dezarmarea potentialilor razvratiti pentru ca bineinteles aceste documentare sunt lansate tot de „conducere” cu rolul de a-i avea sub control si pe cei ce gandesc si vor sa inteleaga pe ce lume traiesc .

    Si daca tot ai vazut pe primul este interesant si cel de-al doilea :

    http://video.google.com/videoplay?docid=-4886561726169901515&ei=GO4BSpmmDajS2gLhtO3BDQ&q=zeitgeist+final+romana

    Faptul ca prin asta se vrea manipularea si a celor cu un iq peste medie imi dovedeste ca acolo sus inteligenta a atins cote alarmante ..

    Apropo : sunt doua tipuri de revolutionari : cei ce nu mai au nimic de pierdut si cei ce vad totul pierdut .. eu sunt pasnic.

  6. Ciprian Bojan zice:

    @Daniel, nu am obiceiul de a mă holba în gura unor oameni pe care nu-i cunosc. Ceea ce prezintă băieţii ăia, e numai o frântură de adevăr. Manipularea e forma cea mai facilă de a ţine nişte oameni în frâu, şi când este descoperită, e prea târziu. Căci ceea ce descoperim, despre un trecut al cuiva sau a câtorva, e tot o manipulare. Ca să ne arate nouă că unii sun răii, şi ei sunt ăia buni. În orice caz, eu cred că specia umană este una defazată, incapabilă să înţeleagă ce i se-ntâmplă.
    Cât despre revoluţii, eu cred că şi-au epuizat- cel puţin pentru moment- motivaţia. Ne putem revolta, aşa de amorul artei, şi în fond căpătăm NIMIC!

  7. nn zice:

    Foarte corect spus .

  8. Ciprian Bojan zice:

    @nn. Crede-mă, mai mult de-atâta nu mă duce capu’ să pricep ce-i cu lumea asta! Atâta pot pricepe!!!

Lasă un răspuns

